Asystentka prezesa – szkolenie online. Nowość w naszej ofercie
Pojawiło się w naszej ofercie nowe szkolenie online Asystentka prezesa. Szkolenie kierowane jest głównie do początkujących, osób, które planują dopiero …
Read MoreKierowanie zespołem – jak zarządzać pracownikami?
Kierowanie zespołem – jak zarządzać pracownikami? Michael Jordan, amerykańska legenda koszykówki i sześciokrotny mistrz NBA, zawsze podkreślał, jak ważne jest …
Read MoreJak sobie radzić z plotkami w pracy?
Jak sobie radzić z plotkami w pracy? To pytanie zadaje sobie każdy, kto choć raz padł ofiarą plotek. Niestety, w …
Read MoreJak być dobrym kierownikiem? Style kierowania a efektywność pracy
Pytanie, jak być dobrym kierownikiem nurtuje wszystkie osoby, które zajmują stanowiska, związane z zarządzaniem innymi ludźmi. Bycie kierownikiem jest marzeniem wielu osób, takie stanowisko …
Read MoreSzkolenia e-learningowe dla początkujących – od czego zacząć zdobywanie wiedzy na kursach online?
Szkolenia e-learningowe są ciekawą alternatywą dla tradycyjne nauki. W dzisiejszych czasach niemal każdą sprawę można załatwić przez internet, bez wychodzenia …
Read MorePracoholizm – dlaczego to takie niebezpieczne?
Pracoholizm to coraz częstsze zjawisko, które dotyczy osób w różnym wieku. Definicja określa pracoholizm jako nałóg, uzależnienie od pracy. Pracoholik …
Read MoreDane osobowe pacjenta – czy obce osoby mogą mieć do nich dostęp?
Dane osobowe pacjenta to temat, który stał się bardzo popularny od 2018 roku, kiedy w życie weszło RODO, czyli Rozporządzenia o Ochronie Danych …
Read MoreZasady pracy w biurze – jak być dobrym pracownikiem biurowym?
Zasady pracy w biurze mówią to tym, co należy robić, a czego unikać, pracują w sekretarce, punkcie obsługi klienta czy …
Read MoreWypalenie zawodowe – jak go unikać i jak sobie z nim radzić?
Wypalenie zawodowe to temat, który od kilku lat gości na ustach wielu ludzi. Coraz częściej można usłyszeć od kogoś, że …
Read MoreDress code w pracy biurowej – jak się ubierać do pracy w biurze?
Dress code w pracy biurowej to zbiór zasad, dotyczących strojów, jakie można nosić w biurze. W pracy biurowej potrzebne są określone …
Read More